Zakres działań firmy KRP Consulting obejmuje:
• Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, księgi handlowej, ryczałtu,
• Prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży,
• Ewidencjonowanie środków trwałych oraz wyposażenia,
• Przygotowywanie deklaracji miesięcznych,
• Prowadzenie rozliczeń ZUS właściciela firmy,
• Opracowywanie i dostarczanie do US pism, korekt i deklaracji miesięcznych,
• Przeprowadzanie rozliczeń rocznych właściciela firmy,
• Reprezentowanie podatnika przed US, UKS, ZUS, GUS,
• Wprowadzanie zmiany danych w US i ZUS,
• Przeprowadzanie rozliczeń delegacji krajowych i zagranicznych,
• Przygotowywanie i dostarczanie pism w sprawach karno – skarbowych,
• Wysyłanie powiadomień drogą elektroniczną (SMS lub e-mail) z informacjami dotyczącymi wielkości podatków i składek do zapłaty,
• Prowadzenie spraw przed US,UKS,ZUS, w tym karno-skarbowych, w imieniu podatnika,
• Opracowywanie analiz i zestawień ekonomicznych oraz finansowych,
• Konsultacje, porady księgowe i prawne w siedzibie Biura Rachunkowego.